piątek, 30 czerwca 2017

Two become One - album for Scrapiniec

Hello our blog fans. Today I would like to show you a Wedding album created for Scrapiniec. I added a small ticket to the set to be able to write some wishes. I used here chipboards from the newest Scrapiniec's collection, album base is from Eco Scrapbooking, paper from UHK Gallery. Look what I created this time, please
Witajcie. Dziś inspiruję na blogu Scrapiniec. Przygotowałam album dla Młodej Pary. Do kompletu dołączyłam malutki bilecik by móc go wręczyć wraz z kwiatami i napisać tam życzenia. Wykorzystałam tutaj tekturki z najnowszej kolekcji Scrapińca, gotową baze albumu od Eco Scrapbooking, papier UHK Gallery. Spójrzcie co stworzyłam tym razem : 


 Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja inspiracja. Pozdrawiam, Paulina
Hope you will like my inspiration. Hugs, Paulina





Pozostałe materiały : papier: UHK Gallery, baza albumu : Eco Scrapbooking



2 komentarze :